Bornholms Brand er ny guldsponsor for Musikhuzet

Bornholms Brand melder sig på banen som ny guldsponsor for spillestedet Musikhuzet i Rønne.
Musikhuzet i Rønne har fået en ny sponsor. Det er Bornholms Brand, som har valgt at blive guldsponsor. Det betyder, at Bornholms Brand hvert år støtter spillestedet med 15.000 kroner eksklusiv moms.

"Bornholms Brand er en lokal virksomhed, og derfor er det naturligt for os at støtte op om et sted som Musikhuzet, der gør det spændende at bo på Bornholm hele året. Stedets mange koncerter og andre aktiviteter, der er baseret på en del frivillig arbejdskraft, er med til at gøre det attraktivt at bo og være her på øen," forklarer Morten Holten, direktør for Bornholms Brand om sponsoratet i en pressemeddelelse.

Ved Musikhuzet er glæden svær at skjule.

"Vi er rigtig glade for at få Bornholms Brand som guldsponsor, og vi er stolte over at kunne skilte med, at det nu er er vores sponsor. Vores sponsorer er med til at sikre, at vi også i fremtiden kan trække store og attraktive navne til øen," fortæller Peter Andreas Harteg, som er PR- og marketingsansvarlig i Musikhuzet til en pressemeddelelse.

Han uddyber til TV 2/Bornholm, at eftersom Musikhuzet nu mister Færgen som hovedsponsor, sætter spillestedet utrolig stor pris på al den støtte, de kan få fra andre lokale aktører. Derfor er der også nedsat en sponsorgruppe i bestyrelsen, som allerede på jagt efter nye sponsorer.

Restaurant Texas er desuden at finde i rækken af nye sponsorater. De har underskrevet et sølvsponsorat.